Σελίδες

Ετικέτες

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Τι βρηκα σε stock!

Η τελευταια φορα που ψωνιζω για τουλαχιστον ενα μηνα (ελπιζω και παραπανω).Προσφατα επισκεφτηκα ενα στοκατζιδικο και συναντησα 3 ευκαιριες τι να κανω???Μου εκλεισαν το ματι!Αλλα μου το υποσχεθηκα!Ενα μηνα...ενα μηνααα εστω!



Ήθελα να αλλάξω πορτοφόλι..Και μου άρεσε πολύ αυτό ήταν και δερμάτινο....Το βρήκα 20ευρώ απο 55!










Πήρα και αυτή τη μεταξωτή μπλουζίτσα 15 ευρώ απο 120.Diesel και αυτη.


























Πεδιλάκια Gladiator δερμάτινα!Μου άρεσαν πολύ σε σκουρο χρώμα αλλα δεν είχε στο νουμερό μου!Οποτε κατέληξα στο μπεζ που είναι αρκετά βολικό και πάει με όλα!

6 σχόλια:

Selehna είπε...

Πολύ όμορφα όλα!!!!!!!

L. είπε...

με γειες, με γειες!!!

ιδίως το πορτοφολάκι κ η μπλουζίτσα είναι πανέμορφα κ σε τόσο καλές τιμές!!:D

αυτό με τον ένα μήνα shopping detox το λέω κ γω αλλά κάνοντας μια βόλτα στην αγορά κ βλέποντας την καινούρια πραμάτεια, ήδη θόλωσα!! lol

Mairyliscious είπε...

poly omorfa ola kai eidika to portofoli !!!!

Reaction είπε...

Euxaristo!!!Asta Lilette to xoume auto oi gunaikes dn mporo na to eksigiso allios mallon ta gonidia!

Lorelai Sebastian είπε...

euxaristw 100 follower!!!!! teleio to portofolaki!
ti kala me tis ekptwseis...twra na doume pu vlepw peirasmus sunexeia edw kai ekei ...!

i'm following too!!!kalo fthinoporo!

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Η μπλούζα είναι ΥΠΕΡΟΧΗ. Και τα υπόλοιπα βεβαίως αλλά η μπλούζα....
Με γειές σου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...